VÝHODY ELEKTRO MOTOKÁR 

 NULOVÉ EMISIE CO a CO2!!

Prevádzka s elektrokárami je absolútne čistá, bez zápachu, splodín a smogového prachu.
Z týchto dôvodov je možné realizovať bar a priestor pre návštevníkou v priamom kontakte s dráhou, umocňuje to zážitok  a pocit atmosféry zariadenia, čo je svetovým trendom.

PRE ZAMESTNANCOV  A NÁVŠTEVNÍKOV - ŽIADNE RIZIKO CHORÔB.​​ 

 Je potrebné poznamenať, že vnútro štátne právne predpisy na základe sledovaného odporučenia  EU, mieria k zákazu používania spaľovacích motorov v uzavretom prostredí (už v platnosti vo Švajčiarsku, Švédsku, niektoré regiony Talianska a Nemecka, Rakúska, Českej republiky atď ...). A tak všetky halové vnútorné okruhy musia byť v súlade s týmito predpismi, ako náhle nadobudnú platnosť ich uzákonením v danom časovom horizonte.  
 
AKTÍVNA A PASÍVNA BESPEČNOSŤ
Softvér a dialkový ovládač umožňuje zníženie rýchlosti pri nebezpečnej jazde, prípadne úplné zastavenie.
Patentovaný predný nárazník na pohcovanie nárazovej energie. Moderná kapotáž pokrýva všetky mechanické komponenty a zvyšuje bezpečnosť jazdca.
VOLANT, PEDÁLE, SEDALO - Nastaviteľné polohy.
Toto umožňuje úplne nastaviteľný optimálny posed jazdca a tak bezchybné jazdenie.  
 SPIATOČKA –HIT
Zásadné pre zmenu do správneho smeru v prípade rotácie. 
 BRZDOVÉ SVETLO
 Nový bezpečnostný prvok. Upozornenie, keď jazdec pred vami začne brzdiť. Bez tohoto mnohokrát prichádza k nárazom zo zadu. Pri cúvaní bliká zvýšenou intenzitou - informácia predchádzajúcim jazdcom.
 CHLADENÝ DVOJITÝ BRZDOVÝ KOTÚČ
  a brzdy so samoodvzdušňovacím, samoregulačným PUMP systémom s kapalinou. Tento druh systému pomaly zlaďuje brzdový mechanizmus,  podľa toho, ako sú spotrebované brzdové doštičky. Pedál je vždy v pohotovostnom režime pre dokonalé brzdenie.
 AUTOMATICKÉ VYPNUTIE PLYNU
Pridávať plyn je zakázané pri brzdení ako bezpečnostné opatrenia. Pri tomto systéme sa pri brzdení automaticky plyn vypína. Nedochádza k prehrievaniu a spaľovaniu bŕzd, rozlomeniu kotúča ani k prehrievaniu brzdovej kvapaliny a tým k znefunkčneniu bŕzd a prípadnej havárii.
  TICHÉ
  v mieste prenosového prevodu je ozubený gumový remeň, potom sa motokára a aj prevádzka stáva tichá.
OCHRANNÝ ODEV - nie je pre jazdca potrebný, elektrické motokáry sú úplne čisté a všetky mechanické prvky sú umiestnené pod kapotážou.
 
MAX SLOVAKIA spol. s r.o. 




Táto webová stránka používa cookies

Pre personalizáciu obsahu a reklám, pre poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti využíváme súbory cookie. Informácie o tom, ako náš web používáte, zdieľame so svojími partnermi pre sociálne média, inzercie a analýzy. Partneri tieto údaje môžo skombinovat s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli alebo ktoré získali v dôsledku toho, že používáte ich služby. V prípade Vášho súhlasu prosím pokračujte pri prehliadaní webovej stránky a stačte OK.
Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.(Viac informácií)

OK

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré môžu webové stránky používať na zefektívnenie používateľskej skúsenosti.
Zákon uvádza, že na Vašom zariadení môžeme ukladať súbory cookie, ak sú pre prevádzku týchto stránok nevyhnutné. Pre všetky ostatné typy súborov cookie potrebujeme vaše povolenie.
Táto stránka používa rôzne typy súborov cookie. Niektoré súbory cookie sú umiestnené službami tretích strán, ktoré sa zobrazujú na našich stránkach.
Získajte viac informácií o tom, kto sme, ako nás môžete kontaktovať a ako spracovávame osobné údaje v našich Pravidlách ochrany osobných údajov. Váš súhlas sa vzťahuje na nasledujúce domény: www.motokary.sk