VÝHODY ELEKTRO MOTOKÁR 

 NULOVÉ EMISIE CO a CO2!!

Prevádzka s elektrokárami je absolútne čistá, bez zápachu, splodín a smogového prachu.
Z týchto dôvodov je možné realizovať bar a priestor pre návštevníkou v priamom kontakte s dráhou, umocňuje to zážitok  a pocit atmosféry zariadenia, čo je svetovým trendom.

PRE ZAMESTNANCOV  A NÁVŠTEVNÍKOV - ŽIADNE RIZIKO CHORÔB.​​ 

 Je potrebné poznamenať, že vnútro štátne právne predpisy na základe sledovaného odporučenia  EU, mieria k zákazu používania spaľovacích motorov v uzavretom prostredí (už v platnosti vo Švajčiarsku, Švédsku, niektoré regiony Talianska a Nemecka, Rakúska, Českej republiky atď ...). A tak všetky halové vnútorné okruhy musia byť v súlade s týmito predpismi, ako náhle nadobudnú platnosť ich uzákonením v danom časovom horizonte.  
 
AKTÍVNA A PASÍVNA BESPEČNOSŤ
Softvér a dialkový ovládač umožňuje zníženie rýchlosti pri nebezpečnej jazde, prípadne úplné zastavenie.
Patentovaný predný nárazník na pohcovanie nárazovej energie. Moderná kapotáž pokrýva všetky mechanické komponenty a zvyšuje bezpečnosť jazdca.
VOLANT, PEDÁLE, SEDALO - Nastaviteľné polohy.
Toto umožňuje úplne nastaviteľný optimálny posed jazdca a tak bezchybné jazdenie.  
 SPIATOČKA –HIT
Zásadné pre zmenu do správneho smeru v prípade rotácie. 
 BRZDOVÉ SVETLO
 Nový bezpečnostný prvok. Upozornenie, keď jazdec pred vami začne brzdiť. Bez tohoto mnohokrát prichádza k nárazom zo zadu. Pri cúvaní bliká zvýšenou intenzitou - informácia predchádzajúcim jazdcom.
 CHLADENÝ DVOJITÝ BRZDOVÝ KOTÚČ
  a brzdy so samoodvzdušňovacím, samoregulačným PUMP systémom s kapalinou. Tento druh systému pomaly zlaďuje brzdový mechanizmus,  podľa toho, ako sú spotrebované brzdové doštičky. Pedál je vždy v pohotovostnom režime pre dokonalé brzdenie.
 AUTOMATICKÉ VYPNUTIE PLYNU
Pridávať plyn je zakázané pri brzdení ako bezpečnostné opatrenia. Pri tomto systéme sa pri brzdení automaticky plyn vypína. Nedochádza k prehrievaniu a spaľovaniu bŕzd, rozlomeniu kotúča ani k prehrievaniu brzdovej kvapaliny a tým k znefunkčneniu bŕzd a prípadnej havárii.
  TICHÉ
  v mieste prenosového prevodu je ozubený gumový remeň, potom sa motokára a aj prevádzka stáva tichá.
OCHRANNÝ ODEV - nie je pre jazdca potrebný, elektrické motokáry sú úplne čisté a všetky mechanické prvky sú umiestnené pod kapotážou.
 
MAX SLOVAKIA spol. s r.o. 




Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb (viac informácií). Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.

Súhlasím